Wyjątkowa Obsługa Klienta

Wyjątkowa Obsługa Klienta

Badania rynku pokazują, iż w Polsce przedsiębiorstwa wciąż koncentrują się na bieżącej sprzedaży, a nie na budowaniu lojalności klientów. Dobre- sprzedaż staje się wrogiem lepszego- cyklicznych zakupów naszych klientów. Jak zatem sprawić aby przekształcić klienta realnego w klienta lojalnego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta.

Sukces tkwi w profesjonalnej obsłudze klienta. Takiej, gdzie koniec procesu sprzedaży rozpoczyna proces budowania lojalności i właściwych relacji pomiędzy kupującym i sprzedającym. Gdzie obsługa wie, w jaki sposób zbudować pozytywne doświadczenia klienta.

Zarządzanie doświadczeniami klientów (petentów, pacjentów) stanowi klucz do uzależniania ich od naszej firmy, od nas samych jako pracowników świadczących określoną pracę w procesie obsługi. Innymi słowy- co klienci zapamiętają po zakupie, co im się przypomni w momencie chęci ponownego zakupu lub w rozmowie z osobami trzecimi na temat produktów / usług świadczonych przez naszą firmę?

Pomyśl, jak skuteczną formą promocji i sprzedaży stanowią już raz obsłużeni klienci. Nie tylko jest to darmowy marketing, ale również jakże skuteczny, obiektywny jest to przekaz. A lojalność klientów mogą zbudować tylko pracownicy, nie zastąpi tego żadne inne działanie z zakresu promocji czy marketingu.

Niniejszy warsztat ukazuje jak w prosty sposób, metodami, które albo kosztują niewiele, albo wręcz nic nie kosztują zbudować pozytywne doświadczenia klientów. Dowiesz się na nim oraz na bazie własnych doświadczeń przekonasz się, gdzie tkwi sedno profesjonalnej obsługi klienta.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Ze szkolenia wyjdziesz z:

  • nowym nastawieniem do obsługi klienta
  • z umiejętnością budowania jego lojalności
  • z motywacją, bo zobaczysz jakie korzyści niesie to nie tylko dla twojej firmy ale i dla Ciebie samego
  • z chęcią do dalszego własnego rozwoju

Ramowy program szkolenia:

  • skuteczna sprzedaż - na czym ona polega
  • obsługa klienta - wymiar przedmiotowy
  • obsługa klienta - wymiar osobowy
  • obsługa klienta - wymiar ukryty
  • uzależnienie - jak budować lojalność klientów