Skuteczna Sprzedaż

Skuteczna Sprzedaż

Chyba każdy z nas może sobie przypomnieć choć jeden przypadek kiedy czuliśmy się jako klienci wręcz fantastycznie. To my decydowaliśmy o tym, co nam jest potrzebne, co kupimy, po jakiej cenie i gdzie. Trafiliśmy na świetnego handlowca, który można by rzec, jako postronny/ obiektywny konsultant prowadził nas przez cały proces zakupu.

Wyobraź sobie, jak ważna i skuteczna jest taka umiejętność. Jak bardzo przydałaby się ona Tobie lubi Twoim współpracownikom. Pomyśl o ile poprawiłaby się atmosfera w firmie i satysfakcja klientów.

W naszych polskich realiach rynkowych taka sytuacja rzadko ma miejsce. Ale się zdarza- więc można. Być może po prostu Ty lub Twoi pracownicy jeszcze nie nabyliście umiejętności tak skutecznej sprzedaży, a być może byliście nawet kiedyś na szkoleniu i nie wprowadziliście nabytych technik w życie?

Pomyśl, czy wiedza jak skutecznie sprzedawać warta jest zainwestowania dwóch dni w szkolenie? Czy jesteś gotowy poświęcić 16 godzin, aby być skuteczniejszym- sprzedawać więcej, mieć bardziej zadowolonych klientów, współpracowników, szefów i przede wszystkim być bardziej zadowolonym ze swojego życia?

Jeśli tak to jest to idealne szkolenie. Warsztat nastawiony na wiedzę i postawę. Jak twierdzą uczestnicy warsztat sprzedażowo- motywacyjny. Bo wiedzieć i nie robić to nie wiedzieć. A wiedzieć i wprowadzać użyteczne nawyki w życie to być skutecznym.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Ze szkolenia wyjdziesz z:

  • nowym podejściem do klienta i sprzedaży
  • z wiedzą jak sprawić by klienci kupowali i robili to z przyjemnością
  • z motywacją, aby zaraz po szkoleniu lub nawet w trakcie wprowadzać nowe nawyki w życie
  • z chęcią do dalszego własnego rozwoju

Ramowy program szkolenia:

  • pierwszy kontakt - czyli moc pierwszego wrażenia
  • postawa to podstawa - metody i techniki wpływania na siebie i innych
  • proces sprzedaży - skuteczny model jak mieć coraz więcej zadowolonych klientów
  • plan działania co zrobię już dziś, co wprowadzę do życia codziennego abym był skuteczny