Chyba każdy z nas może sobie przypomnieć choć jeden przypadek kiedy czuliśmy się jako klienci wręcz fantastycznie. To my decydowaliśmy o tym, co nam jest potrzebne, co kupimy, po jakiej cenie i gdzie. Trafiliśmy na świetnego handlowca, który można by rzec, jako postronny/ obiektywny konsultant prowadził nas przez cały proces zakupu.…
Badania rynku pokazują, iż w Polsce przedsiębiorstwa wciąż koncentrują się na bieżącej sprzedaży, a nie na budowaniu lojalności klientów. Dobre- sprzedaż staje się wrogiem lepszego- cyklicznych zakupów naszych klientów. Jak zatem sprawić aby przekształcić klienta realnego w klienta lojalnego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta.…
Komunikacja z klientami, współpracownikami i kontrahentami stanowi jeden z kluczowych elementów stanowiących o naszej skuteczności. Bez niej ciężko jest osiągnąć jakiekolwiek porozumienie.Komunikacja jest tak skuteczna jak odpowiedź jaką uzyskujemy na wysyłane przez nas komunikaty. Jak zatem sprawić aby skutecznie komunikować się z innymi?…